بازیکنان پرسپولیس تمرینات خود را آغاز کردند

همشهری آنلاین سه شنبه 19 اسفند 1404 - 23:18
بازبکنان پرسپولیس این روزها تمرینات خود را پیگیری می‌کنند تا از شرایط آرمانی دور نمانند.

به گزارش همشهری آنلاین؛ بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس این روزها در شهرهای محل سکونت خود مستقر شده‌اند و تمرینات بدنی‌شان را به‌صورت انفرادی دنبال می‌کنند تا از نظر آمادگی جسمانی دچار افت نشوند.

به گزارش فارس، در شرایطی که تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس فعلاً برگزار نمی‌شود، بیشتر بازیکنان این تیم در شهرهای خود حضور دارند و برنامه‌های تمرینی‌ خود را به شکل اختصاصی دنبال می‌کنند.

این در حالی است که کادر فنی پرسپولیس در روزهای اخیر برنامه تمرینی مشخص و مشترکی برای بازیکنان در نظر نگرفته و به دلیل برخی محدودیت‌ها، ارتباط منظم میان بازیکنان و اعضای کادر فنی نیز به طور کامل برقرار نشده است.
با این وجود، بازیکنان پرسپولیس تلاش می‌کنند آمادگی بدنی خود را حفظ کنند و به همین دلیل بسیاری از آنها زیر نظر مربیان شخصی یا با برنامه‌های تمرینی فردی، به فعالیت‌های بدنی ادامه می‌دهند.

سرخ‌پوشان امیدوارند با بهبود شرایط کشور و فراهم‌شدن امکان برگزاری تمرینات تیمی، هرچه زودتر به تمرینات گروهی بازگردند تا برای ادامه مسابقات و دیدارهای رسمی بدون مشکل، از نظر آمادگی جسمانی آماده باشند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.