سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی به حرم رضوی

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 19:35
مشهد- مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی به حرم در روز شهادت حضرت امام علی(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن شریعتی اظهار کرد: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و دستور شهردار محترم مشهد، سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی در روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه مصادف با روز شهادت حضرت امام علی(ع) به صورت رایگان انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد بیان کراد: این تصمیم ارزشمند، گامی مهم در راستای کاهش دغدغه‌های حمل و نقلی عزاداران، کاهش تراکم ترافیک هسته مرکزی شهر و معابر منتهی به حرم مطهر رضوی و فراهم آوردن بستری مناسب برای حضور پرشور و معنوی آنان در مراسم سوگواری این ایام محسوب می‌شود و بر این باوریم که در چنین ایامی، وظیفه ماست که با تمام توان در جهت خدمت‌رسانی به کسانی که برای عرض ارادت به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع) قصد حضور در حرم مطهر را دارند، بکوشیم.

وی گفت: خطوطی که تحت پوشش این طرح ویژه قرار می‌گیرند، شامل خطوط ۸۰۰، ۸۰۱، ۸۰۲، ۸۳۰، ۸۳۱، ۱۲، ۵۰، ۶۲، ۸۲، ۸۶ و ۲۱۰ است؛ با فعال‌سازی کامل و تقویت ناوگان این خطوط و در نظر گرفتن تمهیدات لازم، تلاش خواهیم کرد تا تمامی مسیرهای دسترسی به حرم رضوی به بهترین شکل پوشش داده شوند و هموطنان عزیز و زائران گرامی بتوانند با آسودگی خاطر بیشتری به این مکان مقدس مشرف شوند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.