صیادمنش: ارتباط نداشتن با کسانی که دوستشان دارید واقعا سخت است

خبرورزشی سه شنبه 19 اسفند 1404 - 18:17
صیادمنش، لژیونر ایرانی تیم فوتبال وسترلو به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.

اللهیار صیادمنش در گفتگو با سایت فوتبال پریمیر بلژیک در رابطه با شرایط روزهای اخیر در ایران اظهار داشت: متأسفانه اینترنت در ایران قطع است و نمی توانم با عزیزانم صحبت کنم. من اخبار جنگ را از طریق رسانه ها دنبال می کنم و چیزی از آن نمی دانم.

او ادامه داد: چند روز پیش با مادرم صحبت کردم که همه چیز خوب بود اما ارتباط نداشتن با کسانی که دوستشان دارید واقعا سخت است.

صیادمنش تصریح کرد: حضور در جام جهانی برای هر فوتبالیست یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود و من باید در وسترلو عملکرد خوبی داشته باشم تا در این مسابقات حضور یابم.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.