بیعت مردم هرمزگان با رهبر انقلاب؛ یأس و ناامیدی به اردوگاه دشمن بازگشت

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 17:50
بندرعباس-نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: انتخاب رهبر انقلاب موجب امید و آرامش در میان ملت ایران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عبادی‌زاده نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در پیامی از اعلام بیعت مردم این استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد.

وی در این پیام با اشاره به شرایط اخیر و اندوه ملت ایران در فقدان رهبر پیشین انقلاب، تأکید کرد: خداوند متعال را شاکریم که در این شرایط، دل‌های امت اسلامی را به سوی رهبری شایسته هدایت کرد و بار دیگر امید و آرامش را در میان ملت ایران زنده ساخت.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه انتخاب رهبر انقلاب موجب تقویت روحیه و انسجام ملی شده است، افزود: این تصمیم حکیمانه نه‌تنها موجب شادی و امید در میان مؤمنان شد، بلکه یأس و ناامیدی را به اردوگاه دشمنان بازگرداند.

آیت‌الله عبادی‌زاده همچنین با اعلام بیعت مردم هرمزگان با رهبر انقلاب تصریح کرد: مردم مؤمن و ولایتمدار این استان همگام با ملت بزرگ ایران، حمایت، تبعیت و همراهی خود را با رهبر معظم انقلاب اعلام کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در پایان با دعا برای موفقیت رهبر انقلاب در هدایت کشور خاطرنشان کرد: از خداوند متعال توفیق روزافزون در هدایت انقلاب اسلامی و استمرار مسیر عزت و اقتدار ایران اسلامی را مسئلت داریم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.