تکذیب خبر دستور تخلیه شهرک شقو بندرعباس

مشرق نیوز سه شنبه 19 اسفند 1404 - 16:57
استانداری هرمزگان خبر منتشرشده درباره صدور دستور تخلیه «شهرک شقو» در بندرعباس را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، استانداری هرمزگان در واکنش به انتشار اخباری در برخی شبکه‌های اجتماعی مبنی بر صدور دستور تخلیه برای محله «شهرک شقو» بندرعباس اعلام کرد که چنین موضوعی صحت ندارد.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی استانداری آمده است: تاکنون هیچ‌گونه دستور تخلیه‌ای از سوی مراجع ذی‌ربط صادر نشده و شرایط منطقه تحت کنترل قرار دارد. همچنین تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی و امنیتی در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهند.

روابط عمومی استانداری هرمزگان در ادامه از شهروندان خواست از دامن زدن به شایعات خودداری کنند و اخبار مربوط به وضعیت منطقه را تنها از منابع رسمی از جمله پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، فرمانداری، فرماندهی انتظامی و رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

در این اطلاعیه همچنین تأکید شده است که انتشار اخبار نادرست می‌تواند روند مدیریت بحران و امدادرسانی را با اختلال مواجه کند.

هرگونه اطلاع‌رسانی درباره اقدامات پیشگیرانه یا احتمالی، صرفاً از طریق کانال‌های رسمی اعلام خواهد شد و در صورت تغییر شرایط یا صدور دستور جدید، مراتب در سریع‌ترین زمان ممکن به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.