پرسپولیسی‌ها در روزهای جنگ چه می‌کنند؟

برترین‌ها سه شنبه 19 اسفند 1404 - 16:54
کادرفنی پرسپولیس برای حفظ آمادگی بازیکنان به آن‌ها برنامه داده است.

خبرورزشی: شروع جنگ مطابق انتظار همه کارهای روتین را مختل کرد و شرایط در اکثر شهرهای ایران نرمال نیست. تمرینات و بازی‌های فوتبال هم‌ از همان روز اول جنگ تعطیل شد و بازیکنان و مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران، کشور را ترک کردند. پرسپولیس تنها تیم لیگ بود که سرمربی خارجی داشت و اوسمار و دستیارانش فورا راهی کشورهایشان شدند.

هرچند همه فعالیت‌های ورزشی در ایران تعطیل است ولی بازیکنان پرسپولیس طبق برنامه‌ای که کادرفنی این تیم به بازیکنان دادند، به صورت انفرادی مشغول تمرین هستند تا از نظر بدنی افت نکنند. به غیر از چند بازیکن خارجی پرسپولیس که ایران را ترک کردند، گفته می‌شود سروش رفیعی هم به همراه خانواده راهی کانادا شده است.

0

بازیکنان شمالی پرسپولیس به شهرهای خود بازگشتند؛ چرا که شمال کشور تقریبا امن بوده و آنجا هنوز به منطقه جنگی تبدیل نشده است. شمالی‌های پرسپولیس در شهرهای زادگاه خود هم در کنار خانواده هستند و هم تمرینات انفرادی‌شان را انجام می‌دهند. بعضی از بازیکنان پرسپولیس هم راهی شهرستان‌های دیگر شدند و در تهران نماندند.

تعدادی هم در تهران هستند و از نزدیک‌ترین فاصله جنگ را لمس می‌کنند. کادرفنی پرسپولیس به بازیکنان تاکید کرده در هر شهری که هستند، سعی کنند فرم بدنی خود را حفظ کنند و تمرین داشته باشند تا در صورت اعلام فدراسیون برای از سرگیری احتمالی بازی‌ها، شرایط خوبی داشته باشند.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.