نحوه دورکاری کارمندان در استان تهران از فردا اعلام شد.
بعد از تعطیلی یک هفته ای کشور و ادارات به مناسبت شهادت رهبر انقلاب نحوه دورکاری کارمندان استان تهران مشخص شد. از فردا ادارات استان تهران به دلایل شرایط جنگی دورکار می شوند.
به گزارش پارس نیوز ، استاندار تهران اعلام کرد: طبق مصوبه دولت از فردا ۲۰ درصد از کارکنان دستگاههای اجرایی مستقر در استان به صورت حضوری ارائه خدمات خواهند داشت و ۸۰ درصد از کارمندان به صورت دورکاری انجام وظیفه میکنند.
منبع خبر "
پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.