سخنگوی آبفای استان تهران گفت: نتایج آزمایشهای انجامشده در خروجی تصفیهخانهها نشان میدهد هیچگونه آلودگی یا آلایندگی به آب شرب پایتخت اضافه نشده است.
در پی حمله دو شب گذشته اسرائیل و آمریکا به انبار های نفت تهران شایعاتی مبنی بر آلودگی آب پایتخت منتشر شد.آلودگی آب پایتخت صحت ندارد . سخنگوی آبفای استان تهران گفت هیچگونه آلودگی یا آلایندگی به آب شرب پایتخت اضافه نشده است.
به گزارش پارس نیوز ، ایلنا نوشت : سخنگوی آبفای استان تهران گفت: تأسیسات و مخازن آب بهصورت کامل پوشیده و ایمن هستند و نتایج آزمایشهای انجامشده در خروجی تصفیهخانهها نشان میدهد هیچگونه آلودگی یا آلایندگی به آب شرب پایتخت اضافه نشده و کیفیت آب در شرایط مطلوب قرار دارد.
وی افزود: در پی حمله هوایی به مخازن نفتی تهران در ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ و انتشار دود گسترده در آسمان پایتخت، نگرانیهایی درباره احتمال آلودگی آب شرب تهران در میان شهروندان مطرح شده بود.
منبع خبر "
پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.