بانوان بوشهری با رهبر انقلاب بیعت کردند

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 16:36
بوشهر- رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر، از حضور پرشور بانوان بوشهری در آئین تجدید پیمان با آرمان‌های امامین انقلاب و بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، خدیجه‌گرشاسبی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهادت امام امت، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای ، غم بزرگی برای کل جهان اسلام و ملت ایران بود،گفت: در زمانی که دشمنان غاصب ملت ایران، با محوریت جبهه آمریکایی و صهیونیستی، در خیال باطل خود به دنبال یغما بردن ایران بودند، انتخاب یک قائد شایسته و صالح، واجب و ضروری بود تا بتواند ادامه‌دهنده مسیر امامین انقلاب گذشته باشد.

رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر بوشهر از حضور پرشور بانوان بوشهری در آیین تجدید پیمان با آرمان‌های امامین انقلاب و بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی سید مجتبی خامنه‌ای خبر داد و خاطر نشان کرد : به نمایندگی از زنان بوشهری انتخاب قائد امت و ولی جامعه را به محضر بقیة الله الاعظم و به امت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می‌ کنم.

وی گفت: از همین دیار استقامت و مقاومت، ملتزم و پا در رکاب ولایت، بر خود لازم می‌داریم که ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امامین انقلاب، با امام جدید بیعت کرده و تا زنده‌ایم به عنوان یک سرباز در رکاب او ثابت قدم و جان‌نثار باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.