به گزارش همشهریآنلاین، سفیر ایران در روسیه افزود: ما آنها را درک می کنیم اما نکته اینجاست که آمریکاییها در داخل کشورهای همسایگان ما دارای پایگاه هستند و از آنجا به ما حمله می کنند. ما چه کنیم؟ رفتار ما کاملا معقول است. ما از قبل از شروع جنگ هم گفته بودیم که اگر از هر نقطه ای به ما حمله شود به همان نقطه پاسخ می دهیم. لذا اصلا قصد درگیری با همسایگان وجود ندارد. در حال حاضر هم وزیر خارجه ما با همتایان خود در کشورهای همسایه در ارتباطند. هر زمانی که آن پایگاهها تعطیل شود و آنها از آنجا به ما حمله نکنند و آسیب نرسانند ما هم دیگر کاری نداریم.










