سفیر ایران در روسیه: کشورهای همسایه کمک کنند بساط آمریکا از منطقه برچیده شود

همشهری آنلاین سه شنبه 19 اسفند 1404 - 15:15
جلالی در مصاحبه با شبکه ار ب کا روسیه گفت: اولویت ما در سیاست خارجی همسایگانمان هستند و در طی سالیان اخیر روابط بسیار خوبی را با آنها برقرار کردیم و نمی خواهیم همسایگانمان آزار ببینند چون می خواهیم با آنها در صلح زندگی کنیم.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سفیر ایران در روسیه افزود: ما آنها را درک می کنیم اما نکته اینجاست که آمریکاییها در داخل کشورهای همسایگان ما دارای پایگاه هستند و از آنجا به ما حمله می کنند. ما چه کنیم؟ رفتار ما کاملا معقول است. ما از قبل از شروع جنگ هم گفته بودیم که اگر از هر نقطه ای به ما حمله شود به همان نقطه پاسخ می دهیم. لذا اصلا قصد درگیری با همسایگان وجود ندارد. در حال حاضر هم وزیر خارجه ما با همتایان خود در کشورهای همسایه در ارتباطند. هر زمانی که آن پایگاهها تعطیل شود و آنها از آنجا به ما حمله نکنند و آسیب نرسانند ما هم دیگر کاری نداریم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.