بقایی خطاب به رئیس کمیسیون اروپا: ریاکاری بس است!

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 14:17
سخنگوی وزارت امور خارجه، به پیام رئیس کمیسیون اروپا که سخنان مداخله‌آمیزی در مورد ایرانیان بر زبان رانده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به پیام خانم اورسولا واندرلاین رئیس کمیسیون اروپا که سخنان مداخله‌آمیزی در مورد ایرانیان بر زبان رانده بود، در پیامی در شبکه ایکس نوشت: «ریاکاری بس است! شما عمری را صرف ایستادن در سوی نادرست تاریخ کرده‌اید—با چراغ سبز نشان دادن به اشغالگری و تایید نسل‌کشی و جنایت‌های شنیع؛ و اکنون نیز در صدد تطهیر جنایت تجاوز و جنایات جنگی آمریکا و اسرائیل علیه ایرانیان هستید.

وقتی بیش از ۱۶۵ فرشته کوچک ایرانی در شهر میناب قتل‌عام شدند، شما کجا بودید؟ چرا زمانی که بیمارستان‌ها، اماکن تاریخی، تأسیسات نفتی، مقرهای پلیس دیپلماتیک، ایستگاه‌های آتش‌نشانی و محله‌های مسکونی هدف حملات بیرحمانه متجاوزان قرار می‌گیرند، سکوت پیشه می‌کنید؟

سکوت در برابر قانون‌شکنی و جنایت، چیزی جز همدستی نیست.

راستی، پاسخ‌های زیر پیام خودتان را مرور کنید و ببینید مخاطبان‌تان واقعاً درباره «تطهیر جنایتکاران» از سوی شما چگونه می‌اندیشند!»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.