حسینی: هیچ کمبودی در زمینه کالاهای اساسی و بنزین نداریم

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 12:11
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در هیچ‌یک از اقلام اساسی کمبودی وجود ندارد، گفت: از سوی دیگر، به اندازه کافی در کشور بنزین وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شمس‌الدین حسینی در گفتگویی اظهار کرد: با هوشمندی مسئولان کشور، فعالان اقتصادی، صنعتگران و تولیدکنندگان در سطوح مختلف و با تلاش‌هایی که در حال انجام است، خوشبختانه در تأمین هیچ‌یک از کالاها با کمبود مواجه نیستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در هیچ‌یک از اقلام اساسی از جمله گندم، آرد و نان کمبودی وجود ندارد و ذخایر گندم و آرد کشور در بهترین شرایط قرار دارد و در وضعیت بهینه به سر می‌بریم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین درباره وضعیت سوخت کشور، افزود: در زمینه بنزین نیز به اندازه کافی در کشور بنزین وجود دارد و کارخانه‌های تولید بنزین به خوبی و ظرفیت مناسب در حال فعالیت هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.