حسام الدین آشنا به ترامپ: اگر در داخل دنبال کسی می‌گردید، بدانید؛ نه در جماران، نه در نارمک، نه در ثارالله و نه حتی در اختر و اوین کسی با شما نیست

خبرآنلاین سه شنبه 19 اسفند 1404 - 11:14
حسام الدین آشنا در توئیتی نوشت: ایران دلسی ندارد. نه همسرِ آن نا دَرگذشته و نه آن فرزندِ مانده در گذشته، هیچکدام عُرضه این میدان را ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسام الدین آشنا، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

 به شما آدرس غلط داده‌اند.

ایران ونزوئلا نیست.

ایران دلسی ندارد. نه همسرِ آن نا دَرگذشته و نه آن فرزندِ مانده در گذشته، هیچکدام عُرضه این میدان را ندارند.

 اگر در داخل هم دنبال کسی می‌گردید، بدانید؛ نه در جماران، نه در نارمک، نه در ثارالله و نه حتی در اختر و اوین کسی با شما نیست.

 حسام الدین آشنا به ترامپ: اگر در داخل دنبال کسی می‌گردید، بدانید؛ نه در جماران، نه در نارمک، نه در ثارالله و نه حتی در اختر و اوین کسی با شما نیست

۳۱۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.