اسپانیا: جنگ علیه ایران ناقض منشور سازمان ملل است

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 09:23
معاون نخست وزیر اسپانیا، تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران را ناقض منشور سازمان ملل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، یولاندا دیاز معاون نخست وزیر اسپانیا از اورسولا فون در لاین رئیس کمیسیون اروپا به خاطر حمایت از تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران انتقاد کرد.

وی گفت: احترام به قوانین بین المللی ضروری است و هر کار دیگری به جز آن، توحش است.

این مقام اسپانیایی با غیرقانونی اعلام کردن تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، گفت: این جنگ ناقض منشور سازمان ملل متحد است و رئیس کمیسیون اروپا نباید از آن دفاع کند.

پیشتر، دولت اسپانیا اعلام کرده بود که به آمریکا اجازه نمی دهد تا از پایگاه های این کشور برای تجاوز به خاک ایران استفاده کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.