کنسولگری امارات در کردستان عراق مورد حمله پهپادی قرار گرفت

عصر ایران سه شنبه 19 اسفند 1404 - 02:56
امارات متحده عربی صبح سه‌شنبه اعلام کرد که کنسولگری این کشور در کردستان عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

امارات متحده عربی صبح سه‌شنبه اعلام کرد که کنسولگری این کشور در کردستان عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا به نقل از لو فیگارو، وزارت امور خارجه امارات متحده عربی در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که این حمله «تشدید خطرناک تنش و تهدیدی برای امنیت و ثبات منطقه‌ای» است.

بر اساس این گزارش، در این حمله خسارات مادی گزارش شده، اما هیچ تلفاتی گزارش نشده است.

وزارت امور خارجه امارات متحده عربی افزود: «هدف قرار دادن ماموریت‌ها و اماکن دیپلماتیک نقض آشکار همه قوانین و مقررات بین‌المللی است.»

فیگارو در این گزارش نوشت: دستگاه دیپلماسی امارات متحده عربی محل پرتاب این پهپاد را مشخص نکرد و از مقامات محلی خواست تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد و مسئولان آن شناسایی شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.