یک مرکز ارتباط پایگاه‌های هوایی با «جنگنده‌های رژیم» نابود شد

صدا و سیما دوشنبه 18 اسفند 1404 - 23:41
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نابود شدن مرکز ارتباط ماهواره‌ای هائلا، یکی از مراکز اصلی ارتباط پایگاه‌های هوایی با جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

یک مرکز ارتباط پایگاه‌های هوایی با «جنگنده‌های رژیم» نابود شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این مرکز ارتباط در جنوب تل‌اآویو (سدودمیخا) قرار داشته است.

سپاه اعلام کرد پهپاد‌های انهدامی نیروی هوافضا در یک عملیات ویژه، مرکز ارتباط ماهواره‌ای هائلا را منهدم کرده است. 
 
به گزارش روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این مرکز به عنوان «زیرساخت ارتباطی» شبکه کنترل ماهواره‌ای جنگنده‌های رژیم متجاوز صهیونیستی بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.