تونل زمان| مذاکره محرمانه با سرمربی آلمانی برای پرسپولیس/ وقتی برد ۲ بر صفر را ۳-۰ می‌بازی، باید بروی!

خبرورزشی دوشنبه 18 اسفند 1404 - 22:42
پرسپولیس از نیمه دوم اسفند ۱۳۷۳ دنبال جذب یورگن گده، سرمربی آلمانی بود.

بعد از اتفاقاتی که در دربی دی‌ماه ۱۳۷۳ رخ داد و پرسپولیس ۳-صفر مقابل استقلال بازنده اعلام شد، عده‌ای مدعی شدند که حمید درخشان، سرمربی وقت این تیم تجربه کافی برای هدایت سرخ‌پوشان را ندارد. منتقدان درخشان تاکید داشتند اگر این مربی تجربه بیشتری به خرج می‌داد، شاید پرسپولیس بازی ۲-صفر برده را مساوی نمی‌کرد و کار به درگیری کشیده نمی‌شد بنابراین بهتر است یک سرمربی خارجی باتجربه به جمع سرخ‌ها بیاید.

در همین راستا ۱۸ اسفند ۱۳۷۳ این شایعه مطرح شد که یورگن گده، سرمربی آلمانی که قبلا هدایت کشاورز و تیم ملی امید را برعهده داشت، سرمربی پرسپولیس خواهد شد. شایعه‌ای که واکنش تند حمید درخشان را در پی داشت ولی درنهایت به وقوع پیوست و گده فروردین ۷۴ به جای درخشان سکاندار پرسپولیس شد.

این مربی آلمانی انصافا در حد سرمربیگری پرسپولیس نبود و شهریور ۱۳۷۴ برکنار شد تا استانکو پابلوکوویچ جانشین او شود.

بیشتر بخوانید: حکم عجیب سرمربیگری برای مایلی‌کهن

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.