حسرت رفتن به جام جهانی با علی دایی به دلم ماند

خبرورزشی دوشنبه 18 اسفند 1404 - 21:00
انگین فیرات مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان ظهر سه شنبه ۱۸ اسفند درگذشت.

انگین فیرات در فوتبال ما چهره گمنامی نیست. سرمربی اسبق سایپا که در دوره سرمربیگری علی دایی، یکی از دستیاران او در تیم ملی ایران نیز به حساب می آمد. یک مربی متولد ترکیه که پاسپورت آلمانی هم داشت. او ظهر سه شنبه ۱۸ اسفند درحالیکه از لبنان به ترکیه پرواز کرده بود، در فرودگاه استانبول دچار حمله قلبی شد و درگذشت.

فیرات پاییز سال ۹۲ هنگامی که سرمربی سایپا بود، مصاحبه ای جالب با ما داشت و خطاب به خبرورزشی گفت: جام جهانی یعنی نهایت آرزوی هر مربی. خیلی دلم می خواست با تیم ملی ایران و علی دایی به جام جهانی ۲۰۱۰ صعود می کردیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

البته فیرات مقطع کوتاهی دستیار علی دایی بود و قبل از جدایی شهریار در فروردین ۸۸، کناره گیری کرده بود.

بیشتر بخوانید: درگذشت مربی خارجی سابق تیم ملی؛ انگین فیرات در فرودگاه سکته کرد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.