ثبت‌نام آزمون سراسری ۱۴۰۵ به تعویق افتاد

عصر ایران یکشنبه 17 اسفند 1404 - 17:26
ثبت‌نام نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۵ که مقرر بود در اسفندماه انجام شود، به دلیل شرایط خاص کشور و به منظور همراهی با متقاضیان و خانواده‌های داوطلبان به تعویق افتاد. زمان دقیق نام‌نویسی جدید متعاقباً از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

به دلیل شرایط خاص کشور، ثبت‌نام آزمون سراسری 1405 که قرار بود اسفند انجام شود، به تعویق افتاد.

به گزارش تسنیم، با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از مدافعان کشور و هموطنان عزیز در حملات آمریکای جنایتکار و رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی، به اطلاع متقاضیان آزمون سراسری سال 1405 می‌رساند، با توجه به شرایط خاص کشور و به منظور همراهی با متقاضیان و خانواده‌های آنان، ثبت‌نام این آزمون در اسفند ماه 1404 انجام نخواهد شد.

زمان ثبت‌نام آزمون مذکور متعاقباً از طریق تارنمای سازمان سنجش آموزش کشور، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.