انهدام ۴ رادار فوق پیشرفته تاد/ ضعف سیستم شناسایی دشمن

مشرق نیوز یکشنبه 17 اسفند 1404 - 17:08
قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) اعلام کرد ۴ دستگاه رادار فوق پیشرفته سامانه تاد منهدم شد.

به گزارش مشرق، سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) اعلام کرد در جریان عملیات‌های سرکوب پدافند ضد موشکی دشمنان در منطقه، ۴ دستگاه رادار فوق پیشرفته سامانه تاد آمریکا هدف قرار گرفت و منهدم شد.

رادارهای فوق پیشرفته سامانه تاد با برد بسیار بالا در مناطق الرُبه و الرویس، الخرج و الازرق در ۲۴ ساعت گذشته هدف قرار گرفته و منهدم شدند. رادارهای سامانه تاد آمریکا اطلاعات را به طور لحظه‌ای در اختیار شبکه سپر دفاع موشکی رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار می‌دادند.

اکنون با وارد شدن آسیب جدی به شبکه هشدار زود هنگام دشمن، آژیر هشدار حملات در سرزمین‌های اشغالی در لحظه اصابت موشک‌ها به صدا در می‌آید.

.

انتهای پیام/

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.