آموزش مجازی دانش‌آموزان تا کی ادامه دارد؟

خبرآنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 14:15
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش‌ها به صورت مجازی تا ۲۸ اسفند ادامه خواهد داشت گفت: اگر آموزش در بستر فضای مجازی استمرار پیدا نکند به صورت آفلاین بسته های آموزشی را آماده کرده ایم که در اختیار مدارس قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا کاظمی با بیان اینکه در این شرایط بهترین کمک و کاری که می‌توانیم انجام دهیم فعالیت در فضای مجازی و استمرار آموزش است که در قالب شبکه شاد و بستر مدرسه تلویزیونی ایران دنبال خواهد شد گفت: البته سناریوهای دیگری هم آماده کردیم که اگر آموزش در بستر فضای مجازی استمرار پیدا نکند به صورت آفلاین بسته های آموزشی را آماده کردیم که در اختیار مدارس قرار خواهیم داد تا مدارس در اختیار دانش آموزان و والدین قرار دهند.

وی افزود: به مدیران مدارس توصیه کرده‌ایم که مدارس را تبدیل به کانون های اصلی مقاومت در محلات و مناطق کنند و تبدیل به کانون های تبلیغی و ترویجی شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: هرگونه که لازم باشه از ظرفیت مدارس در پشتیبانی از تجاوز وحشیانه دشمن استفاده خواهیم.

۴۷۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.