تشکیل کارگروه برای تسریع صدور اسناد حدی به حدی و تک‌برگ

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 13:58
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بازدید از ادارات ثبت شمیران و مولوی، بر تشکیل کارگروهی ویژه برای تسریع صدور اسناد حدی به حدی و تک‌برگ و یکسان‌سازی رویه‌ها در واحدهای ثبتی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز یکشنبه ۱۷ اسفند با حضور در ادارات ثبت اسناد و املاک شمیران و مولوی، ضمن بازدید از این مراکز، بر روند خدمت‌رسانی‌های ثبتی نظارت کرد.

وی در جلسه‌ای با حضور مدیران واحدهای ثبتی، گفت: یکی از اقدامات ضروری در خصوص تسریع در روند صدور اسناد تک برگ و تبدیل اسناد دفترچه‌ای، تعیین تکلیف و اتخاذ یک رویه واحد برای اسناد حدی به حدی است. به ویژه که در برخی واحدهای ثبتی این مساله بیشتر از سایر واحدهاست.

وی تصریح کرد: برای این منظور کارگروهی با حضور مدیران استان‌هایی که بیشترین اسناد حدی به حدی را دارند تشکیل خواهد شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین با تعدادی از مراجعه کنندگان به این دو مرکز دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید که صفدر کشاورز، معاون املاک و کاداستر نیز حضور داشت، وضعیت سامانه‌های الکترونیک، بایگانی‌ها و همچنین پایداری خدمات پستی مورد ارزیابی قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ همزمان با این دو بازدید، سایر واحدهای ثبتی استان توسط تعدادی از مدیران کل ستادی مورد بازدید قرار گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.