پهپاد‌های ارتش اهداف آمریکایی صهیونی را مورد اصابت قرار دادند

صدا و سیما یکشنبه 17 اسفند 1404 - 13:21
اهداف آمریکایی صهیونی در حیفا، تل آویو و مراکز و پایگاه‌های آمریکا در کویت، مورد حمله پهپاد‌های نیروی هوایی و دریایی ارتش قرار گرفتند.

پهپاد‌های ارتش اهداف آمریکایی صهیونی را مورد اصابت قرار دادند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، براساس اطلاعیه شماره ۱۸ ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی ساعات گذشته، نیرو‌های هوایی و دریایی ارتش با اجرای عملیات‌های پهپادی و بهره‌گیری از انواع پهپاد‌های انهدامی، نقاط تعیین شده در حیفا، تل‌آویو و همچنین مراکز و پایگاه‌های آمریکا در اردوگاه عریفجان کویت، شامل انبار‌های مهمات و تجهیزات، مواضع پدافندی، سایت جمع‌آوری اطلاعات سیگنالی و  چادر‌های اسکان را مورد هدف قرار دادند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.