سهمیه سوختگیری با کارت شخصی به ۲۰ لیتر کاهش یافت

صدا و سیما یکشنبه 17 اسفند 1404 - 12:56
استاندار تهران اعلام کرد : سهمیه سوختگیری با کارت شخصی در جایگاه از ۳۰ لیتر به ۲۰ لیتر کاهش یافت.

سهمیه سوختگیری با کارت شخصی به ۲۰ لیتر کاهش یافتبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  محمدصادق معتمدیان  گفت:  برای سوختگیری فقط برای در موارد ضروری به جایگاه‌ها مراجعه کنند و از کارت شخصی سوخت خود استفاده کنند و به هیچ وجه کارت اضطرار جایگاه را تقاضا نکنند.
وی افزود: خودروهایی که دو گانه سوز هستند به هیچ وجه برای بنزین مراجعه نکنند، بلکه باید به جایگاههای سی‌ان‌جی برای دریافت گاز مراجعه کنند.
استاندار تهران تاکید کرد:  با توجه به محدودیت ایجاد شده در سوخت رسانی با بنزین، تمام جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان تهران و البرز، برای سوختگیری به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.