تظاهرات مردم ژاپن علیه تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاک ایران

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 12:29
مردم ژاپن با برگزاری تجمعات و تظاهرات اعتراضی، تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک ایران را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عرب نیوز، مردم ژاپن با برگزاری تظاهرات اعتراضی در منطقه شینجوکو توکیو، تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان با شعارهای «جنگ را متوقف کنید» و «دست از ایران بردارید» خواستار توقف جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا و ایران شدند.

تظاهرکنندگان خواستار استفاده از دیپلماسی برای حل مسائل جهان شدند و اعلام کردند که اقدامات واشنگتن و تل‌آویو موجب از بین رفتن صلح و ثبات در جهان می شود.

تظاهرکنندگان ژاپنی، اقدامات دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در حوزه های مختلف از جمله سیاست خارجی را موجب ایجاد هرج و مرج و بی ثباتی در جهان اعلام کردند.

مردم ژاپن از دولت سانائه تاکایچی نخست وزیر ژاپن خواستند تا در قبال جنایات آمریکا علیه غیرنظامیان و کودکان ایرانی سکوت نکند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.