سردار اکبری: تمامی پایگاه‌های آمریکایی شخم زده می‌شوند

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 12:27
بجنورد- فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: پایگاه‌ها و تجهیزاتی که آمریکا با پول مردم منطقه احداث شده بودند، این روزها توسط رزمندگان شجاع ایران اسلامی شخم زده‌ می‌شوند.

سردار حسین اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امروز همه دنیا انگشت به دهان مانده‌اند، رادارهای شیاطین، توسط کشور ایران از بین رفته است و خشاب پدافندهای فوق پیشرفته آن‌ها که در منطقه پُر بوده، خالی شده است.

وی افزود: امروز هر تهدیدی را که اعلام کرده بودیم عملی می‌کنیم همانگونه که تنگه هرمز را بستیم و امروز دنیا نظاره گر قدرت ملت ایران است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی ادامه داد: ناو بزرگ آمریکایی را که نماد قدرت آن‌ها بود، سربازان ملت برای دومین بار هزاران کیلومتر مجبور به فرار کرد و هر روز که از جنگ می‌گذرد گوشه ای کوچک از قدرت ملت ایران و حق طلبان را نمایان می‌کنیم.

وی تصریح کرد: سال‌هاست که با پول مردم منطقه برای خودشان پایگاه و تجهیزات زده‌اند و ما آن‌ها را شخم زده‌ایم.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تاکید کرد: امروز با اقتدا به رهبر شهید و اقتدار ملت، پایگاه‌های آمریکایی را جوری ویران کردیم که بازسازی آن‌ها برای آمریکا دیگر به صرفه نیست. ما امروز شمشیر را از غلاف کشیده‌ایم و خطاب ما به آمریکا این است که منطقه ما را ترک کنید و اگر بمانید تمام سربازان شما را به خون می‌کشیم.

وی گفت: پیروزی نهایی از آن‌ ملت ایران است اما شرط دارد، اول داشتن تجهیزات پیشرفته و جانبازی سربازان با اقتدا به رهبر است و به ملت ایران قول می‌دهیم جان ما در کف دستان ما است و تا آخر نبرد می‌کنیم اما اتحاد مردم مهم است.

سرداراکبری افزود: مردم حضور خود را در خیابان‌ها حفظ کنند و اتحاد مقدس را تا پیروزی نهایی نگه دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.