سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده و ورود آلودگی به محدوده شهر تهران در پی حملات اخیر آمریکایی ـ صهیونی، از شهروندان درخواست میشود تا حد امکان از حضور غیرضروری در فضای باز خودداری کرده و در منازل خود بمانند.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان حفاظت محیط زیست، این توصیه با هدف کاهش میزان مواجهه شهروندان با آلودگی هوا و پیشگیری از بروز مشکلات تنفسی و پیامدهای احتمالی ناشی از آلودگی صورت میگیرد.
در همین راستا به گروههای حساس از جمله کودکان، سالمندان، بیماران قلبی و ریوی و زنان باردار تاکید میشود که تا حد امکان از تردد در فضای آزاد پرهیز کنند.
سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرده که ضمن پایش مستمر وضعیت کیفی هوا در تهران، در صورت هرگونه تغییر در شرایط، اطلاعرسانیهای لازم را از طریق مراجع رسمی به شهروندان انجام خواهد داد.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.