نظارت بر اصناف سمنان تشدید شد؛ برخورد با متخلفان

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 اسفند 1404 - 11:06
سمنان- فرماندار سمنان از اجرای طرح نظارت بر اصناف این شهرستان در آستانه سال نو و حضور زائران رضوی و مسافران نوروزی خبر داد و گفت: با متخلفان، طبق قانون برخورد می‌شود.

مهدی صمیمیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به آماده سمنان در آستانه نوروز 1405 بیان کرد: با توجه به نزدیکی ایام عید نوروز و همچنین حجم مسافران و زائران رضوی که در این ایام خواهیم داشت، نظارت و بازرسی از امکان ارائه خدمات به مسافران در سمنان تشدید شده است.

وی با بیان اینکه این ایام، رصد و نظارت از سوی صمت، اصناف و تعزیرات و ... به صورت روزانه انجام می شود، افزود: در نظارت و بازدید از واحدهای اغذیه فروشی، رستوران‌ها، هتل‌ها و ... مواردی مشاهده شد که مطالبات اصناف و بهداشت رعایت نمی شد که این موارد به واحد های مذکور تذکر داده شده است.

فرماندار سمنان با بیان اینکه بازدیدهایی از اصناف مرتبط با خدمات سفر در شهرستان داشتیم که خوشبختانه اصناف همراهی و همکاری خوبی با ستاد خدمات سفر دارند، گفت: در این بازدید ها همچنین نواقص و کمبودها نیز احصا شد تا بتوانیم آنها را در فرصت باقی مانده برطرف کنیم.

صمیمیان بیان کرد: از همه اصناف به خصوص اصنافی که در حوزه خدمات سفر مانند اغذیه و رستوران، هتل و مهمانپذیر و ... فعالیت دارند درخواست داریم که اولاً رعایت ضوابط بهداشتی را داشته و در ثانی نرخ نامه‌ای که مصوب اصناف خودشان است را رعایت کنند.

وی همچنین از برخورد با اصناف متخلف چه در حوزه‌های مرتبط با بهداشت و ضوابط کاری و چه گران فروشی و عدم رعایت نرخ نامه‌ها، در شهرستان سمنان خبر داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.