روایت برادر همسر رهبر انقلاب از رفتار ایشان در منزل/ به خانه که می‌آمدند، مرد خانه بودند

خبرآنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 04:51
برادر همسر رهبر شهید انقلاب گفت: من و خانواده‌ام چون در تهران زندگی می‌کردیم، به خانه‌ آقا زیاد رفت‌وآمد داشتیم. خانم من همیشه به من می‌گفت که «من در تهران هیچ‌وقت احساس نکردم پدر ندارم؛ چون آقا برایم پدری می‌کرد».

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن خجسته برادر همسر رهبر شهید انقلاب در گفتگو با khamenei.ir گفت: آقا هیچ‌وقت کار سازمانی و اداری را در خانه نمی‌آوردند. خود من هم که بعدها مسئولیت داشتم، فهمیدم که این تفکیک چقدر مهم است.

وی افزود: ایشان به خانه که می‌آمدند، مرد خانه بودند. قسم می‌خورم که یک‌بار هم صدای ایشان را بلند نشنیدم. رفتار خیلی کریمانه‌ای با اهل خانه داشتند.

حسن خجسته ادامه داد: من و خانواده‌ام چون در تهران زندگی می‌کردیم، به خانه‌ آقا زیاد رفت‌وآمد داشتیم. خانم من همیشه به من می‌گفت که «من در تهران هیچ‌وقت احساس نکردم پدر ندارم؛ چون آقا برایم پدری می‌کرد».

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.