حمله موشکی به آمبولانس اورژانس استان تهران در محدوده تهرانسر

عصر ایران یکشنبه 17 اسفند 1404 - 01:06
سخنگوی اورژانس استان تهران از هدف قرار گرفتن یک دستگاه آمبولانس اورژانس در محدوده تهرانسر هنگام انجام مأموریت امدادی خبر داد.

سخنگوی اورژانس استان تهران از هدف قرار گرفتن یک دستگاه آمبولانس اورژانس در محدوده تهرانسر هنگام انجام مأموریت امدادی خبر داد.

به گزارش ایسنا، شروین تبریزی، اعلام کرد: پرسنل پایگاه اورژانس غرب استان تهران در محدوده تهرانسر که جهت انجام مأموریت امدادی اعزام شده بودند، هنگام انجام مأموریت در محدوده تهرانسر هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

وی افزود: در این حادثه، خوشبختانه کارشناسان اورژانس آسیب جدی ندیدند، اما آمبولانس این پایگاه بر اثر موج انفجار دچار خسارت شده و از چرخه عملیات خارج شد.

سخنگوی اورژانس استان تهران تأکید کرد: پرسنل اورژانس استان تهران همچنان با وجود شرایط دشوار و تهدیدات، بی‌وقفه در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.