ببینید | سردار نائینی: ۲۰۰ پایگاه آمریکا و اسرائیل زیر ضربه موشک‌های بالستیک قرار گرفت

خبرآنلاین یکشنبه 17 اسفند 1404 - 01:01
سخنگوی سپاه گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هفته نخست نبرد، با اجرای یک استراتژی تهاجمیِ چندلایه، توازن قوا را در منطقه به نفع جبهه حق تغییر دادند. آمارها حاکی از انجام ۶۰۰ عملیات موشکی (شامل انواع بالستیک و کروز با سوخت جامد و مایع) و ۲۶۰۰ عملیات پهپادی است. در این حملات، بیش از ۲۰۰ نقطه حساس در پایگاه‌های نظامی آمریکا و تأسیسات حیاتی رژیم صهیونیستی با دقت بالا هدف قرار گرفته و منهدم شده‌اند. نکته حائز اهمیت این است که حجم آتشِ شلیک شده در تنها «سه روز نخست»، با کل حجم آتش در تمام طولِ «جنگ ۱۲ روزه» برابری می‌کند. این فشار عملیاتی بی‌وقفه، زندگی در سرزمین‌های اشغالی را به کابوس دائمیِ پناهگاه و آژیر تبدیل کرده است. این روند تهاجمی با شدتی فزاینده ادامه خواهد یافت و ساختارهای دفاعی دشمن را به مرز فروپاشی کامل خواهد رساند./آخرین خبر

۲۶۱ ۳۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.