مهاجم استقلال از فرانسه پیام داد: امیدوارم هرچه سریع‌تر این شرایط پایان یابد

خبرورزشی شنبه 16 اسفند 1404 - 21:37
در پی وقایع امنیتی اخیر و خروج بازیکنان خارجی از ایران، داکنز نازون، مهاجم هائیتی استقلال، پس از ترک کشور با انتشار پیامی رسمی و پست‌های مجازی از باشگاه استقلال، مدیران و هواداران این تیم به خاطر حمایت و همکاری‌شان در این روزهای دشوار قدردانی کرد.

در پی اتفاقات اخیر و تعطیلی اجباری رقابت‌های لیگ برتر، شمار زیادی از بازیکنان خارجی تصمیم به ترک ایران گرفتند. در همین راستا، داکنز نازون، مهاجم اهل هائیتی تیم استقلال، نیز با هماهنگی باشگاه کشور را ترک کرد.

نازون در پیامی رسمی خطاب به مدیران باشگاه، از همراهی و دلسوزی مجموعه استقلال تشکر کرد. او در این پیام ضمن تقدیر از ایمیل محبت‌آمیز علی تاجرنیا، رئیس هیئت‌مدیره استقلال، از پیگیری و حمایت‌های مداوم باشگاه برای تأمین امنیت شخصی‌اش قدردانی نمود و نوشت:

توجه و دل‌نگرانی مسئولان نسبت به وضعیت من و خانواده‌ام برایم ارزشمند بود. استقلال فضایی حرفه‌ای و انسانی دارد و از این بابت قدردانم.»

به گفته مهاجم آبی‌ها، او با هماهنگی کامل باشگاه و برای حفظ امنیت خود، ایران را به مقصد آذربایجان ترک کرده است:

«به همراه چند نفر از هم‌تیمی‌هایم با خودرو تا مرز آذربایجان رفتیم و سپس از باکو به پاریس پرواز کردیم. در حال حاضر در فرانسه اقامت دارم.

نازون همچنین در صفحه شخصی خود از هواداران استقلال به خاطر پیام‌های حمایتی‌شان تشکر کرد و نوشت که با کمک باشگاه، وسیله نقلیه و مسیر امن برای خروجش فراهم شده است.

او در پایان با آرزوی برقراری آرامش در ایران نوشت:

برای پایان هرچه سریع‌تر این شرایط دعا می‌کنم و امیدوارم فوتبال ایران دوباره به روزهای آرامش و رقابت برگردد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.