اصابت پهپاد انهدامی سپاه به نفتکش آمریکایی در خلیج فارس

رکنا شنبه 16 اسفند 1404 - 19:25
رکنا سیاسی: نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: ظهر امروز یک فروند نفتکش با نام تجاری «Louise p» با پرچم جزایر (مارشال) به عنوان یکی از دارایی‌های آمریکا در میانه خلیج فارس مورد اصابت یک فروند پهپاد انهدامی قرار گرفت.
اصابت پهپاد انهدامی سپاه به نفتکش آمریکایی در خلیج فارس

به گزارش رکنا، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: ظهر امروز یک فروند نفتکش با نام تجاری «Louise p» با پرچم جزایر (مارشال) به عنوان یکی از دارایی‌های آمریکای تروریست در میانه خلیج فارس مورد اصابت یک فروند پهپاد انهدامی قرار گرفت.پیش از این هم نیروی دریایی سپاه اعلام ‌کرده بود که تمامی دارایی‌های رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای تروریست در منطقه به عنوان اهداف مشروعی برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی می‌باشند.

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.