دستورالعمل جابه جایی محموله‌های سوختی در شرایط جنگی

خبرآنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 18:42
گمرک ایران دستورالعمل چگونگی انجام تشریفات گمرکی محموله‌های سوختی عبوری در شرایط اضطرار را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین،مهر در خبری نوشت:گمرک ایران در اطلاعیه‌ای خطاب به گمرکات ورودی و خروجی سوخت و گاز اعلام کرده است: با توجه به شرایط فعلی و پدافند غیرعامل مبنی بر عدم تخلیه و نگهداری سوخت در مخازن ضروری است:

۱) قبل از پذیرش اظهارنامه عبور خارجی سوخت به افغانستان و سایر گمرکات و بنادر، با گمرکات خروجی هماهنگی لازم به عمل آید.

۲) از پذیرش ترانزیت سوخت و گاز به منظور ترانشیپمنت یا نگهداری در مخازن ورودی و حتی در گمرک خروجی جدا خودداری شود.

۳) حتما از تانکرهای استاندارد سوخت و رانندگانی که دارای ویزا و امکان حمل یکسره به کشور مقابل هستند، استفاده شود.

۴) در صورتی‌که در مخازن تحت نظارت آن گمرک، سوخت ترانزیتی نگهداری شده است ضمن اخطار به شرکت سریعا نسبت به تخلیه و تعیین تکلیف آن اقدام شود.

۵) در شرایط خاص با مدیرکل و معاونین دفتر ترانزیت هماهنگی لازم به عمل آید.

۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.