پزشکیان: تا پای جان برای دفاع از کشورمان ایستاده‌ایم/ حسن همجواری با همسایگان، نافی حق دفاع مقابل آمریکا و اسرائیل نیست

الف شنبه 16 اسفند 1404 - 17:49
رئیس‌جمهور بر حق ذاتی دفاع در برابر تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی و حفظ حسن همجواری تاکید کرد.

به گزارش تسنیم، مسعود پزشکیان رئیس جمهور با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، ضمن تاکید بر سیاست حسن همجواری، اعلام کرد که حق دفاع ذاتی ایران در برابر تجاوزات نظامی محفوظ است و نیروهای مسلح تا پای جان از تمامیت سرزمینی کشور صیانت خواهند کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

جمهوری اسلامی ایران بر حفظ و تداوم روابط دوستانه با دولت های منطقه بر مبنای حسن همجواری و احترام متقابل به حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی همواره تاکید دارد. این امر نافی حق ذاتی ایران برای دفاع از خود در برابر تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست.

ما تا پای جان برای دفاع از کشورمان ایستاده‌ایم و مقاومت می‌کنیم. عملیات دفاعی ایران منحصرا علیه اهداف و امکاناتی می‌باشد که منشا و مبدا اقدامات تجاوزکارانه علیه ملت ایران هستند و ما آنها را اهداف مشروع خود می دانیم.

ما به کشورهای دوست و همسایه خود حمله نکرده‌ایم بلکه پایگاه‌ها، تاسیسات و امکانات نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار داده ایم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید