واکنش اهالی والیبال به حمله رژیم صهیونیستی و آمریکایی/ دلمان خون است

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 17:11
اهالی والیبال به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی و آمریکایی به خاک ایران واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین منظمی دبیر کل فدراسیون والیبال ایران در واکنش به حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و امریکایی به خاک ایران گفت: شهادت رهبر عزیزمان و تعدادی از فرماندهان رشید و سربازان وطن و هم وطنان عزیزم و همچنین شهدای ورزشکار و دختران والیبالیست را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

دشمن صهیونی و آمریکای جنایتکار با حمله به ورزشگاه های ورزشی در سراسر کشور و حمله به ورزشگاه آزادی چهره پلید و خبیث خود را مجددا به دنیا شناساندند. قطعا دوباره ورزشگاهها و انسانهای ورزشکار پاک سرشت را خواهیم ساخت.

همه دنیا مخالف جنگ هستند

همچنین مهدی جلو مدافع تیم ملی والیبال ایران گفت: همه دنیا همیشه در هر شرایط و با هر دیدگاه و مذهبی مخالف جنگیدن است و من به نوبه خودم آرزوی روزهای خوب برای همه مردم دنیا و مخصوصا ایران عزیزم را دارم. به امید روزی که تمام والیبالیست های دختر و پسر در تمام نقاط ایرانم با خیال راحت و تن سالم در تمام سالن های ورزشی والیبال بازی کنند و مثل همیشه ورزش پیام آور صلح و دوستی باشد.

دلمان از خبر فوت دختران نونهال خون است

آرمان صالحی لیبروی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: سلام خدمت مردم عزیز کشورم. می‌دانم که روزهای سختی را پیش رو داریم و همچنین می‌گذرانیم.

وی گفت: امسال سال خیلی سختی را داریم از آن عبور می‌کنیم .حال هیچکس خوب نیست حال من هم خوب نیست چون مردم کشورم را دارم می‌بینم که با جنگ دارن دست و پنجه نرم میکنند .وقتی خبر کشته شدن ۲ دختر نونهال را شنیدم به عنوان عضو کوچکی از خانواده والیبال دلم خون شد .امیدوارم لب مردم سرزمینم همیشه خندان باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.