ستاره پیشین استقلال در بیمارستان بستری شد

خبرورزشی شنبه 16 اسفند 1404 - 16:59
شاهرخ بیانی کاپیتان و ستاره اسبق استقلال متاسفانه این روزها در بیمارستان بستری شده است.

در روزهایی که مسابقات فوتبال به خاطر وقوع جنگ تعطیل شده و اهالی فوتبال کمتر از یکدیگر خبر دارند، ستاره اسبق استقلال و تیم ملی راهی بیمارستان شده است.

شاهرخ بیانی ملی پوش اسبق استقلال که سابقه حضور در کادر فنی آبی پوشان را نیز دارد، طی روزهای گذشته به خاطر مشکلات مربوط به دیابت و اختلالات قندی راهی بیمارستان شد و هم اکنون بستری شده است. 

برای شاهرخ بیانی عزیز از صمیم قلب آرزوی سلامتی و تندرستی داریم.

بیشتر بخوانید: تمرینات اختصاصی مهاجم استقلال با برنامه‌ریزی بدنساز تیم ملی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.