بازدید میدانی مسئولان از شهرک صنعتی عباس‌آباد

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 16:51
در بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران و نماینده مجلس شورای اسلامی از شهرک صنعتی عباس‌آباد بر حمایت از تولید، رفع موانع تولیدی و رسیدگی به مسائل مطرح شده تولیدکنندگان تاکید شد.

بازدید میدانی مسئولان از شهرک صنعتی عباس‌آباد

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ جمال علیرضاپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران و بشیری، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی امروز از شهرک صنعتی عباس آباد بازدید کردند.

در این بازدید که با هدف بررسی مسائل و حمایت از واحد‌های تولیدی انجام شد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران و نماینده مجلس شورای اسلامی با مدیران واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی عباس آباد دیدار و گفت‌و‌گو کردند و مشکلات و چالش‌های پیش روی این واحد‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مسئولان از واحد‌های تولیدی خسارت‌دیده در جریان حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی بازدید کردند، این واحدها به دلیل خسارات وارد شده با چالش‌های جدی در زمینه تولید و حفظ اشتغال رو‌به‌رو هستند. 

بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس با تاکید بر اهمیت حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع تولیدی، برای پیگیری و رسیدگی به مسائل مطرح شده مدیران واحد‌های تولیدی قول مساعد داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران نیز بر تعهد این شرکت برای حمایت از واحد‌های تولیدی و تسهیل فرآیند تولید تاکید کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید