رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: در شرایط سخت امروز نباید هیچگونه وقفهای در روند خدمترسانی به مردم در حوزه فعالیتهای سازمان به ویژه در صادرات و واردات کالاهای اساسی به کشور ایجاد شود.

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ خانم فرزانه انصاری در نشست وبیناری کمیته اضطرار و مدیریت بحران سازمان افزود: باید در همه استانهای کشور کارها به نحوی برنامهریزی و مدیریت شود تا خدمات مورد نیاز مردم درحوزه فعالیتهای استاندارد به صورت شبانه روزی ارائه شود.
وی اضافه کرد : کمیته اضطرار و مدیریت بحران در استانها با حضور اعضای ذیربط به صورت مستمر تشکیل، تصمیمگیرهای لازم انجام تا خللی در خدمت رسانی به مردم صورت نگیرد و گزارش آن نیز به ستاد داده شود.
انصاری گفت: لازم است آزمایشگاهها برای آزمون بویژه کالاهای اساسی فعال بوده و وظایف شان را به خوبی انجام دهند.
وی افزود: خوشبختانه هوشمندسازی خدمات استاندارد در پایانههای مرزی در دستور کارسازمان است.
رئیس سازمان ملی استاندارد همچنین گفت: تا حدامکان باید از هزینه کردهای غیرضرور پرهیز و تدابیر لازم برای حفظ و صیانت از نیروهای انسانی وامکانات و تجهیزات اندیشده شود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.