آب شرب جزیره قشم به پایداری رسید

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 15:24
قشم- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان از پایداری آب شهرستان قشم با تلاش همه دستگاه‌های مرتبط خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد نفیسی اظهار کرد: شب گذشته ائتلاف صهیونیستی و آمریکایی در اقدامی جنایتکارانه یکی از سایت‌های آب شیرین کن در شهرستان قشم را مورد هدف قرار داد.

وی افزود: این موضوع باعث شد که دچار اختلالی در آبرسانی به برخی نقاط روستایی جزیره قشم باشیم اما با تلاش‌هایی که انجام شد و با پای کار آمدن همه مسئولین و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان مشکل پیش آمده رفع شده‌است.

وی افزود: هم اکنون آب جزیره قشم به صورت پایدار در حال تامین است و مردم نگرانی نداشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مردم بدانند که دولتمردان و مسئولان تمام قد در کنار آنها ایستاده‌اند تا کوچک‌ترین کمبودی را احساس نکنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.