زیدآبادی: توحش آمریکایی _ صهیونیستی مایهٔ شرم ابدی نوع انسان است

الف شنبه 16 اسفند 1404 - 13:31
یک فعال سیاسی تاکید کرد: توحش آمریکایی_ صهیونیستی به نام آزادسازی مایهٔ شرم ابدی نوع انسان است.

به گزارش ایسنا، احمد زید آبادی، فعال سیاسی، در یادداشتی در کانال تلگرامی خود ضمن محکوم کردن حملات آمریکا و رژیمی صهیونیستی علیه ایران تاکید کرد: چنین توحشی تحت عنوان تمدن و چنین ویرانی با ادعای آبادسازی و چنین سطح از دهشت‌آفرینی به نام آزادسازی مایهٔ شرم ابدی نوع انسان است.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

«آمریکا و اسراییل دیشب غرب تهران را به آتش کشیدند. این کاری است که بیش از یک هفته است در سرتاسر خاک ایران مشغول آن هستند. زخم پشت زخم بر پیکر وطنی که غریب و تنها در میان گرگان گرفتار آمده است.

چنین توحشی تحت عنوان "تمدن" و چنین ویرانی با ادعای "آبادسازی" و چنین سطح از دهشت‌آفرینی به نام "آزادسازی" مایهٔ شرم ابدی نوع انسان است!

ای دریده پوستین یوسفان
گرگ برخیزی از این خواب گران! »

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.