زمان آغاز آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان اعلام شد | آموزش فقط در شبکه شاد نیست

همشهری آنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 13:25
سخنگوی وزارت آموزش‌ و پرورش زمان آغاز آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان را در سراسر کشور اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش‌ و پرورش با اشاره به تداوم آموزش اظهار کرد: از فردا و بعد از پایان تعطیلات ۷ روزه که در پی شهادت رهبر معظم انقلاب اعلام شد، آموزش غیرحضوری آغاز می‌شود.

وی با اشاره به سناریوهای پیش‌بینی‌شده برای آموزش دانش‌آموزان گفت: سناریوی اول، آموزش دانش‌آموزان در بستر سامانه «شاد» است.

وی ادامه داد: اگر در مناطقی مشاهده کنیم که شبکه شاد پاسخگو نیست‌، سناریوهای دیگری از جمله مدرسه تلویزیونی یا فایل‌های آفلاین و بسته‌های آموزشی که در شاد در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهیم داد، پیش‌بینی شده است.

فرهادی در پاسخ به این پرسش که اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها از طریق مدارس صورت می‌گیرد، افزود: آموزش به‌طورکلی در سراسر کشور از طریق شاد است، اما اگر در مدرسه یا منطقه‌ای شرایط خاص وجود داشته باشد، اولیای مدرسه به خانواده‌ها اطلاع می‌دهد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.