تقدیر مهاجرانی از مردم که پای کار ایران ایستادند

تابناک شنبه 16 اسفند 1404 - 13:04
سخنگوی دولت گفت: مردم با حضورشان در خیابان‌ها و میادین نشان می‌دهند که برای ایران وقت می‌گذارند و پای کار کشورمان می‌ایستند.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در گفتگویی تلویزیونی، اظهار کرد: امروز هشتمین روز جنگ است و لازم است از مردم عزیزی که برای حفظ کشور، پای کار ایران ایستاده‌اند، تشکر کنم؛ مردمی که هر شب با حضورشان در خیابان‌ها و میادین نشان می‌دهند که برای ایران به صورت کامل وقت خواهند گذاشت و پای کار ایران می‌ایستند.
 
سخنگوی دولت با اشاره به حمله دشمن به مراکز ارایه خدمات عمومی گفت: دشمن ادعا می‌کند که تنها مراکز نظامی را هدف قرار می‌دهد اما اینگونه نیست و شاهد این هستیم که شمار شهدای سلامت به 10 نفر رسیده است.

مردم ایران پای کار ایران ایستاده‌اند و با حضور هر شب خود در خیابان‌ها و میادین شهر نشان می‌دهند که برای ایرانشان وقت می‌گذارند.

وی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان اورژانس شیراز، خسارت به بیمارستان امام علی اندیمشک و هلال‌احمر شهر مهاباد اشاره کرد و گفت: بیمارستان ثلاثه باباجانی کرمانشاه طی روزهای گذشته به شدت آسیب دیده بود و متاسفانه از چرخه خدمت‌رسانی خارج شده بود که خوشبختانه با تلاش فراوان به چرخه خدمت به مردم عزیز ایران بازگشت.

سخنگوی دولت با اشاره به حمله دشمن به مراکز ارایه خدمات عمومی، افزود: دشمن ادعا می‌کند که تنها مراکز نظامی را هدف قرار می‌دهد اما شاهد این هستیم که شمار شهدای سلامت به 10 نفر رسیده است.

مهاجرانی با تاکید بر اینکه براساس اعلام سازمان بهره‌وری انرژی هیچ گونه مشکلی در تامین انرژی کشور نخواهیم داشت، همچنین در تامین کالاهای اساسی و دارو نیز هیچ مشکلی در تامین نداریم.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.