سردار شکارچی: پایگاه‌های مبدأ تجاوز علیه ایران هدف قرار گرفتند

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 12:28
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی، تمامی پایگاه‌هایی را که مبدأ حمله علیه کشور بوده‌اند، هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل شکارچی با تأکید بر اینکه ایران در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی کوتاه نخواهد آمد، گفت: از روز نخست اعلام کردیم هر نقطه‌ای که مبدأ تجاوز علیه جمهوری اسلامی باشد، هدف مشروع ما محسوب می‌شود و بر همین اساس تمامی پایگاه‌هایی که توسط آمریکا برای حمله به ایران مورد استفاده قرار گرفتند، مورد اصابت قرار داده شدند.

وی با اشاره به رویکرد ایران در قبال کشورهای منطقه افزود: «تمام تلاش ما این بوده است که به کشورهای همسایه و مسلمان آسیبی وارد نشود و به حاکمیت ملی آنها تجاوزی صورت نگیرد. سیاست حسن همجواری همچنان برای جمهوری اسلامی ایران یک اصل اساسی است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح همچنین تصریح کرد: «کشورهایی که فضا یا امکانات خود را در اختیار آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اقدام علیه ایران قرار ندهند، مورد هدف قرار نخواهند گرفت.

شکارچی در ادامه با تأکید بر اهمیت امنیت منطقه گفت: امنیت همه کشورهای مسلمان، امنیت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد که پاسخ‌های ایران به اقدامات خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.