هشدار مهم وزارت اطلاعات به ستون پنجم دشمن در ایران

خبرآنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 11:49
وزارت اطلاعات تاکید کرد: به شبکه‌های تروریستی ماهواره‌ای تصویر ارسال کنید با شدت عمل برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزارت اطلاعات به ستون پنجم دشمن در ایران هشدار داده و تاکید کرد: به شبکه‌های تروریستی ماهواره‌ای تصویر ارسال کنید با شدت عمل برخورد خواهیم کرد. 

بنابر روایت فارس، متن بیانیه به شرح ذیل است:

معدود مزدوران آمریکایی -صهیونی با تصویربرداری از مکان‌های مورد اصابت قرار گرفته و ارسال آنها به شبکه های تروریستی ماهواره ای، صفحات مجازی و انسان رسانه های دشمن، به عنوان ستون پنجم رژیم صهیونی و چشم آنها در داخل کشور اقدام می‌کنند.

ضمن هشدار به این «سربازان اسرائیل» ، به شما ملت شریف تعهد می دهیم اعمال ایشان را تحت رصد قرار داده و بر طبق  ماده ۴  «قانون تشدید مجازات و همکاری با رژیم صهیونیستی و کشورهای متخاصم»، با شدت عمل با آنان برخورد خواهد شد.

از شما ملت همیشه در صحنه نیز تقاضا داریم برای کمک به امنیت کشور، در صورت اطلاع از موارد مذکور، مراتب را از طریق درگاه رسمی ستاد خبری وزارت اطلاعات در پیام رسان های فارسی ایتا، بله و روبیکا  به آدرس @admin_vaja۱۱۳ ارسال فرمایید.

۳۱۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.