تداوم تعمیرات نیروگاهی با هدف تأمین حداکثری برق

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 10:16
وزارت نیرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با اتمام برنامه تعمیرات نیروگاهی و شبکه سراسری، همه واحد‌های نیروگاهی و شبکه سراسری برق با همه توان در فصل گرما در مدار خواهند بود.

تداوم تعمیرات نیروگاهی با هدف تامین حداکثری برق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با وجود حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به کشور، روابط عمومی وزارت نیرو در اطلاعیه شماره ۴ اعلام کرد: عملیات تعمیرات واحد‌های نیروگاهی کشور به صورت مستمر و مطابق برنامه در حال انجام است.

روابط عمومی وزارت نیرو با تأکید بر اهمیت تأمين پایدار برق در همه بخش‌های کشور، اطمینان می‌دهد که با اتمام برنامه تعمیرات نیروگاهی و شبکه سراسری، همه واحد‌های نیروگاهی و شبکه سراسری برق با تمام توان در فصل گرما در مدار خواهند بود.

هدف از این اقدامات، جلوگیری از هرگونه خلل در روند تأمین برق برای مصارف خانگی، تجاری، کشاورزی و صنعتی است و وزارت نیرو با تمام توان در تلاش است تا پایداری شبکه برق کشور را چه در شرایط کنونی و چه در فصل گرم سال حفظ کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.