باشگاه استقلال: هدف قرار دادن اماکن ورزشی اقدامی ضد بشری و محکوم است

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 07:39
باشگاه استقلال ضمن محکوم کردن حملات آمریکایی صهیونی به اماکن ورزشی آن را اقدامی ضد بشری دانست و از نهادهای بین المللی خواست واکنش جدی به این جنایات جنگی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی رژیم صهیونیستی و آمریکا بارها تاکید کرده اند اهداف غیرنظامی را هدف قرار نخواهند داد اما در دو روز گذشته حملا سنگینی را به اماکن ورزشی داشتند.

سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی یکی از مهمترین اماکنی بود که مورد حمله سنگین گرفت و تخریب شد.

باشگاه استقلال با اشاره به این اتفاق در بیانیه ای نوشت: اماکن ورزشی به عنوان موقعیت و مکانی امن برای رقابت، شور، نشاط و صلح و دوستی، بستری است که همواره از حرمت و امنیت خاصی در بین همگان برخوردار بوده و هست، از این رو هر اقدام ضدبشری و مغایر با اصول اخلاقی و ارزش‌های ورزشی که منجر به تخریب این زیر ساخت ها شود، به شدت محکوم است.

باشگاه استقلال ایران؛ ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، از جامعه جهانی و نهادهای بین المللی انتظار دارد؛ در واکنش جدی به جنایات صهیونی و آمریکایی که مغایر با اصول و منشور المپیک است، این اقدامات خصمانه و کورکورانه را محکوم و پیگرد نماید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.