گزارش سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیا از انهدام سامانه‌های راداری اسرائیل و پایگاه MQ9 آمریکا

عصر ایران جمعه 15 اسفند 1404 - 21:26
سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) از نابودی سامانه‌های راداری سپر موشکی رژیم صهیونیستی و کاهش شدید توان پدافندی این رژیم خبر داد. سرهنگ ذوالفقاری تأکید کرد آسمان سرزمین‌های اشغالی در اختیار موشک‌های ایران است و پایگاه پهپادی MQ9 آمریکا نیز توسط سپاه منهدم شد.

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) بیان کرد: با هدف قرار دادن سامانه‌های راداری سپر موشکی رژیم جعلی صهیونیستی، توان پدافند هوایی رژیم بشدت کاهش پیدا کرده و آسمان سرزمین‌های اشغالی زیر غرش قدرتمندانه موشکی و پهپادی ایران قرار دارد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ ابراهیم ذوالفقاری گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هدف تداوم حملات سنگین‌تر و دردآورتر از قبل به پیکره رژیم کودک‌کش صهیونی و آمریکای جنایتکار آمادگی‌های خود را حفظ نموده و تداوم حملات به دشمن برابر طرح‌های از پیش تعیین شده، اقدام خواهد شد.

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: ضمن هدف قرار دادن همه منافع و منابع آمریکا و رژیم صهیونیستی، تمام تلاش جمهوری اسلامی ایران این است تا امنیت امنیت تنگه هرمز حفظ شود و آسیبی به کشورهای منطقه نرسد.

وی ادامه داد: پایگاه پهپادی MQ9 آمریکا در منطقه توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف قرار گرفت و ستون هایی از دود ناشی از آتش سوزی به آسمان بلند شده است. با هدف قرار دادن سامانه‌های راداری سپر موشکی رژیم جعلی صهیونیستی، توان پدافند هوایی رژیم به شدت کاهش پیدا کرده و آسمان سرزمین‌های اشغالی زیر غرش قدرتمندانه موشکی و پهپادی ایران قرار دارد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.