به گزارش همشهری آنلاین، بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تلویزیون همشهری گفت، جنگ ۱۲ روزه برای ما تجربه بسیار خوبی به همراه داشت و در حال حاضر شهرداری در اسکان آسیب دیدگان و بازسازی منازل عملکرد بسیاری خوبی داشته است.
به گزارش همشهری آنلاین، بیژن نوباوه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تلویزیون همشهری گفت، جنگ ۱۲ روزه برای ما تجربه بسیار خوبی به همراه داشت و در حال حاضر شهرداری در اسکان آسیب دیدگان و بازسازی منازل عملکرد بسیاری خوبی داشته است.