حمله پهپادی نداجا به پایگاه‌های آمریکا و صهیونیست‌ها

الف جمعه 15 اسفند 1404 - 20:26
ارتش در اطلاعیه شماره ۱۵ از هدف قرار دادن مراکز راهبردی دشمن در کویت، امارات و سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش تسنیم، نیروی دریایی ارتش با موج گسترده حمله پهپادی، پایگاه‌های آمریکا و سرزمین‌های اشغالی را هدف آتش پرحجم خود قرار داد.

 

بر اساس اطلاعیه شماره 15 ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بامداد امروز تا ساعتی پیش، نیروی دریایی ارتش با موج گسترده حمله پهپادی، محل تجمع و پایگاه‌های آمریکا در منهاد ابوظبی، کمپ العدیری کویت و رادارهای کربن‌پایه تأسیسات راهبردی سدوت میچا در سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونی را هدف آتش پرحجم خود قرار داد.

 

در این اطلاعیه آمده است: خون پاک همرزمان شهید و عزیز ناو دنا در شریانهای دریادلان ارتش جریان دارد و این نبرد تا پشیمان ساختن دشمن زبون ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.